BridgeFund
Toen BridgeFund ons vroeg om van hun succesvolle startup een A-merk in financiële dienstverlening te maken, pompten wij
onze campagne voor deze disruptieve fin-tech rebel van voor tot achter vol met Distinctive Brand Assets. Want voor ons
staat de superpower van DBA’s buiten kijf
Vanaf de allereerste seconde klinkt er een laid-back earwurm melodietje, waar je al helemaal blij van wordt.
Tegelijkertijd beland je als kijker in een kleurrijke, absurdistische Wes Anderson-achtige verhaalvertelling, waarin we
helder en simpel ons punt maken: Als geld stil staat dan staat de wereld stil. Daarom helpen wij ondernemers snel en
simpel aan zakelijke lening. Vervolgens komt onze sympathieke held Ted in beeld getippeld. De trouwe vriend die de
geldbehoeftige ondernemer hoogstpersoonlijk een rolletje geld komt brengen. En terwijl de pay off ‘Make money smile’
verschijnt horen we Ted nog 2x vrolijk blaffen.
Dat zijn vijf originele, relevante en unieke Distinctive Brand Assests in 20 seconden.
Met een groeipercentage van 837% stond BridgeFund afgelopen jaar in de Deloitte Technology Fast 50.
Wij zeggen niks meer.